Η γνωριμία μας ξεκίνησε το 2020 με αφορμή τον σχεδιασμό του καταλόγου του καταστήματος, για να καταλήξει σε έκδοση περιοδικού με άρθρα, προτάσεις διασκέδασης ανά την πόλη και διακριτικές αναφορές στο μενού μας. Την επόμενη χρονιά συζητώντας τον επανασχεδιασμό του packaging της εταιρίας, σχεδιάσαμε ένα προεκλογικό φυλλάδιο μη-υποψηφίου των δημοτικών εκλογών. Τελευταία, δημιουργήσαμε ένα έντυπο πολλαπλών χρήσεων που μετασχηματίζεται από τουριστικό χάρτη της Θεσσαλονίκης, σε κατάλογο παραγγελιών και έπειτα σε σουπλά. .. Αν υπάρχει κάτι πιο απολαυστικό από τα σουβλάκια, αυτό είναι σίγουρα η συνεργασία με τον Δημήτρη Εικοσιδυό!
Our collaboration stared in 2020 in order to discuss the redesign the new menus of the business to end up publishing a magazine full of articles, entertainment suggestions around the city including our menu somewhere in between.The result of a meeting we had next year about the products new delivery packaging, was the brochure of a non-candidate in the upcoming municipal elections. Our latest creation is a multi-use brochure converting itself from Thessaloniki’s touristic map, to ordering catalogue and a sous plats… If there is something more enjoyable than eating souvlaki, that is to interplay and brainstorm with Dimitris Ikosidios for sure!